Jak nakupovat

1) Nakupovat můžete v našem obchodě jako registrovaný zákazník, nebo bez registrace.

2) Máte možnost výběru zboží prolistováním jednotlivých kategorií v levé části úvodní strany eshopu, či zadáním konkrétního názvu do vyhledávacího okénka.

3) Zboží lze objednat, pokud je skladem a je tedy aktivní možnost kliknutím jeho přídání do košíku.

4) Následujícím krokem máte možnost pokračovat v nákupu přidáváním dalšího zboží nebo objednávku ukončit.

5) Rozhodnete-li se pro ukončení objednávky, klikněte na košík, kde je možné upravit množství zboží či položky smazat.

6) Volbou "pokračovat v objednávce" následuje výběr způsobu dopravy a platby. 

7) V dalším kroku vyplňte fakturační (doručovací) adresu. Pro úspěšné dokončení objednávky je nutné zatrhnout souhlas s obchodními podmínkami  v pravém dolním rohu.

8) Po odeslání objednávky očekávejte email s potvrzením o přijetí a následně o expedici zboží.

 

 

Důležité informace

Minimální hodnota objednávky činí 200.- bez DPH.

Semenáče a roubovance zasíláme celoročně, je-li zboží skladem. Zboží na zakázku zasíláme od 15.5.. Objednávky se hradí platbou předem převodem z účtu nebo dobírkou. 

Objednávky jsou závazné a kupní smlouva vzniká převzetím a zaplacením zboží a vyplněním všech údajů na objednávce.

Doobjednání zboží k objednávce je možné do týdne po objednání a to po emailové komunikaci pouze při platbě v hotovosti při osobním odběru nebo při platbě na dobírku.

Zboží doručujeme do 15 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Záruka na zboží je 6 týdnů. U zboží na zakázku pak 8 týdnů

Rostliny jsou zasílány prostokořenné a bez květináčů, opatřeny jmenovkou.

Cena poštovného a balného činí 150 kč při platbě bankovním převodem a 200 kč při platbě dobírkou. Při nákupu nad 1500 kč ve zboží na území České Republiky je poštovné zdarma.

Zboží je zasíláno až po odeslání informativního emailu o expedici zákazníkovi.

Nejsem plátce DPH !

 

 

REKLAMACE: 

Akceptujeme zboží nepoškozené a v původním obalu. Kupující je povinen podat zprávu prodávajícímu

o nesrovnalostech v dodávce zboží a to do následujícího pracovního dne. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Při reklamaci je nutné dodat doklad ke zboží a upozornit prodávajícího na tuto skutečnost předem na emailovou adresu

zahradnictvi@miridium.cz. Náklady na přepravu k dodavateli hradí zákazník v plné výši.

Vrácení peněz proběhne do  30 dnů a to formou převodu na účet nebo složenkou.

V případě poškození zásilky přepravní firmou je nutné vyplnit reklamační protokol a zboží nepřebírat.