Jak nakupovat?

1) Nakupovat můžete v našem obchodě jako registrovaný zákazník, nebo bez registrace.

2) Máte možnost výběru zboží prolistováním jednotlivých kategorií v levé části úvodní strany eshopu, či zadáním konkrétního názvu do vyhledávacího okénka.

3) Zboží lze objednat, pokud je skladem a je tedy aktivní možnost kliknutím jeho přídání do košíku.

4) Následujícím krokem máte možnost pokračovat v nákupu přidáváním dalšího zboží nebo objednávku ukončit.

5) Rozhodnete-li se pro ukončení objednávky, klikněte na košík, kde je možné upravit množství zboží či položky smazat.

6) Volbou "pokračovat v objednávce" následuje výběr způsobu dopravy a platby. 

7) V dalším kroku vyplňte fakturační (doručovací) adresu. Pro úspěšné dokončení objednávky je nutné zatrhnout souhlas s obchodními podmínkami  v pravém dolním rohu.

8) Po odeslání objednávky očekávejte email s potvrzením o přijetí a následně o expedici zboží.

 

 

Důležité informace:

Minimální hodnota objednávky činí 200.- bez DPH.

Semenáče a roubovance zasíláme celoročně, je-li zboží skladem. Zboží na zakázku zasíláme od 15.5.. Objednávky se hradí platbou předem převodem z účtu, platební kartou nebo dobírkou. 

Objednávky jsou závazné a kupní smlouva vzniká převzetím a zaplacením zboží a vyplněním všech údajů na objednávce.

Zboží doručujeme do 15 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Záruka na zboží je 6 týdnů.

Rostliny jsou zasílány prostokořenné a bez květináčů, opatřeny jmenovkou.

Cena poštovného a balného činí 150 Kč při platbě bankovním převodem a 200 Kč při platbě dobírkou. Při nákupu nad 1500 Kč ve zboží na území České Republiky je poštovné zdarma.

Zboží je zasíláno až po odeslání informativního emailu o expedici zákazníkovi.

 

Reklamace: 

Akceptujeme zboží nepoškozené a v původním obalu. Kupující je povinen podat zprávu prodávajícímu

o nesrovnalostech v dodávce zboží a to do následujícího pracovního dne. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Při reklamaci je nutné dodat doklad ke zboží a upozornit prodávajícího na tuto skutečnost předem na emailovou adresu

zahradnictvi@miridium.cz. Náklady na přepravu k dodavateli hradí zákazník v plné výši.

Vrácení peněz proběhne do  30 dnů a to formou převodu na účet nebo složenkou.

V případě poškození zásilky přepravní firmou je nutné vyplnit reklamační protokol a zboží nepřebírat.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení